Onderwerp: Belangrijke mededeling
Ik hoop dat deze boodschap je goed bereikt. Graag wil ik een moment nemen van jullie tijd om jullie op de hoogte te stellen van een belangrijke beslissing. En het spijt me dat ik dit via bericht moet doen, maar ik hoop dat je begrijpt dat het voor mij onmogelijk is om iedereen persoonlijk te bellen en te woord te staan. Daarnaast zie ik helaas ook niet iedereen meer in de salon om het persoonlijk te vertellen.
Met een mix van gevoelens en emoties wil ik jullie op de hoogte stellen van een belangrijke beslissing die ik heb genomen. Helaas heb ik een (chronische) voetblessure die mij steeds meer belemmerd in het goed functioneren en het op mijn voeten staan. Hierdoor heb ik na een zorgvuldige overweging besloten om mijn kapsalon na 12,5 jaar te sluiten.
Dit was zeker geen gemakkelijke beslissing om te nemen, maar het is tijd voor mij om een nieuwe weg in te slaan en mijn carrière op een andere manier voort te zetten. Ik heb met veel plezier en toewijding in de afgelopen jaren met jullie samengewerkt en ik waardeer het vertrouwen dat jullie in mij hebben gesteld door je haar aan mijn zorg toe te vertrouwen. De afgelopen 12,5 jaar heb ik altijd voor al mijn klanten klaar gestaan en altijd mijn best gedaan om aan ieders verwachting te voldoen.
Ik wil jullie allemaal bedanken voor jullie steun en loyaliteit gedurende de tijd dat mijn kapsalon open was. Het was een voorrecht om jullie haar te verzorgen en om deel uit te maken van jullie levens. Jullie hebben mijn werk betekenis gegeven en ik zal de banden die we hebben opgebouwd koesteren.
Helaas is de sluiting al iets eerder dan dat ik oorspronkelijk voor ogen had. Maar nadat ik eenmaal met de gedachte rondliep om iets anders te gaan doen is alles in een sneltreinvaart gegaan. En zal ik na mijn vakantie nog 2 weken aan het werk zijn tot 31 Augustus.
Gedurende deze periode zal ik mijn uiterste best doen om aan jullie behoeften te voldoen en ervoor te zorgen dat jullie haar goed verzorgd wordt.
Producten kunnen altijd besteld worden, ook nog na 1 september dit kan zowel rechtstreeks via Whatsapp of rechtstreeks via de webshop. Dr producten kunnen thuis worden opgehaald op afspraak of gewoon thuis worden bezorgd.
Mocht je hulp nodig hebben bij het vinden van een nieuwe kapper, aarzel dan niet om mij om aanbevelingen te vragen. Ik ken enkele uitstekende professionals in de omgeving die ik je kan aanraden.
Nogmaals, ik wil jullie hartelijk bedanken voor jullie vertrouwen en het delen van jullie gevoel met mij. Ik zal altijd de mooie herinneringen koesteren die we samen hebben gemaakt.
Ik begrijp dat dit bericht vragen opwekt, dat dit voor vele van jullie als een totale verrassing komt!
Als je vragen heb of behoefte heb om contact met mij op te nemen aarzel niet! Ik leg het je graag uit!
Met hartelijk en liefdevolle groeten,
Nicolette Romeijn
MEERkappers